تعاریف و مفاهیم مدیریت آموزشگاهی
فراگیر گرامی، برای ثبت نام در دوره، پس از مشاهده نمونه فیلم دوره و مطالعه کامل اطلاعات آن بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید
فهرست مطالب
1 -معرفی دوره
2 -مقدمه (مدرسه در تراز سند تحول بنیادین)
3 -مقدمه
4 -پیش فرض های تحول
5 -چیستی تحول
6 -نظریه های تحول آفرینی
7 -مدرسه تربیت محور
8 -مدرسه،کانون تربیتی محله(نگاه گذشته گرا)
9 -مدرسه،کانون تربیتی محله(نگاه تحول گرا)
10 -مدرسه،کانون تربیتی محله (مثال هایی از تعاملات اثربخش)
11 -مدرسه،کانون تربیتی محله (مدیر مدرسه الزامات تحول)
12 -رویکرد فرهنگی-تربیتی در مدرسه
13 -تربیت پذیری با تربیت کردن
14 -تربیت
15 -فرهنگ
16 -مصادیقی از رویکرد فرهنگی تربیتی مدرسه(1)
17 -مصادیقی از رویکرد فرهنگی تربیتی مدرسه(2)
18 -مقدمه( زیر نظام های سند تحول بنیادین)
19 -زیر نظام های سند تحول تحول بنیادین
20 -زیرنظام تربیت معلم و نیروی انسانی(سیاست های اجرائی)
21 -زیرنظام تربیت معلم و نیروی انسانی(گزاره های مرتبط با معلمان)
22 -زیرنظام تربیت معلم و نیروی انسانی(مراکز تربیت معلم و انعطاف)
23 -زیر نظام فضا،تجهیزات و فناوری (مقدمه)
24 -زیر نظام فضا،تجهیزات و فناوری (سیاست اجرایی و ملاحظات)
25 -زیر نظام راهبری و مدیریت(اهم وظایف راهبران و مدیران)
26 -زیر نظام راهبری و مدیریت(خصوصیات مدرسه صالح چرخش های تحول آفرین)
27 -زیر نظام تامین و تخصیص منابع مالی(وظایف و رویکرد)
28 -زیرنظام تامین و تخصیص منابع مالی(چالش ها)
29 -زیرنظام تامین و تخصیص منابع مالی(چرخش های تحول آفرین)
30 -زیر نظام پژوهش و ارزشیابی(وظایف)
31 -زیر نظام پژوهش و ارزشیابی(اصول چرخش های تحول افرین)
32 -زیرنظام برنامه درسی ملی(اصول-مبانی)
33 -مقدمه (ساحت های سند تحول بنیادین)
34 -مقدمه
35 -چرایی آشنایی با ساحت های تربیتی
36 -نقش معلمان در تربیت دانش آموزان
37 -ضرورت و اهمیت ساحت های تعلیم و تربیت
38 -ساحت تعلیم و تربیت و اجرای آن
39 -ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
40 -رویکردهای ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
41 -اصول ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
42 -ساحت تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای
43 -رویکردهای ساحت تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای
44 -اصول ساحت تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای
45 -ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناوری
46 -اصول و رویکرد های ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناوری(1)
47 -اصول و رویکرد های ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناوری(2)
48 -ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی،و اخلاقی
49 -اصول و رویکردهای ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی،عبادی،اخلاقی(1)
50 -اصول و رویکردهای ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی،عبادی،اخلاقی(2)
51 -ساحت تعلیم و تربیت زیبایی شناسی و هنری(حدود،رویکرد،اصول)
52 -ساحت تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی
53 -اصول ساحت تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی
آزمون از محتواهای بخش اول
54 -مقدمه(مسائل آموزش و پرورش(عملکرد فرهنگی))
55 -مدرسه به مثابه سازمان فرهنگی
56 -فرهنگ چیست؟
57 -عناصر فرهنگی و جلوه الگوی فرهنگی مدارس(1)
58 -عناصر فرهنگی و جلوه الگوی فرهنگی مدارس(2)
59 -ماهیت فرهنگی مدرسه
60 -کارکرد فرهنگی مدرسه(1)
61 -کارکرد فرهنگی مدرسه(2)
62 -الگوی فرهنگی مدارس ایران و پیامد های آن(1)
63 -تاب آوری در فرهنگ مدارس
64 -الگوی فرهنگی مدارس ایران و پیامد های آن(2)
65 -ویژگی مدرسه صالح
66 -مقدمه (مسائل آموزش و پرورش(عدالت آموزشی))
67 -چیستی عدالت
68 -ارزش و ابعاد عدالت در قرآن کریم و کلام ائمه
69 -عدالت آموزشی
70 -آموزش و پرورش : کالای عمومی گران قیمت
71 -توزیع فرصت های عادلانه آموزشی و تربیتی
72 -توانمندسازی و ظرفیت دولت در تدوین خط مشی های عادلانه
73 -دغدغه خط مشی گذاران آموزش و پرورش
74 -گونه های عدالت آموزشی
75 -برابری (Equality) و آثار برابری آموزشی
76 -برابری (Equity) و الزامات تحقق آن
77 -آثار عدالت اجتماعی (پایداری و اصلاح جامعه اسلامی و رشد فضائل اخلاقی)
78 -آثار عدالت اجتماعی (آبادی، برکت و قدرتمندی جامعه اسلامی)
79 -خط مشی مدارس نمونه دولتی (مساله و ضرورت)
80 -خط مشی مدارس نمونه دولتی (شکل دهی، اجرا و ارزیابی)
81 -خط مشی مدارس نمونه دولتی (اصلاح و تغییر، خاتمه یا تداوم)
82 -خط مشی مدارس تشکیل گروه های آموزشی (مساله و ضرورت)
83 -خط مشی مدارس تشکیل گروه های آموزشی (دستورگذاری، شکل گیری و ارزیابی)
84 -خط مشی مدارس تشکیل گروه های آموزشی (اصلاح و تغییر، خاتمه یا تداوم)
85 -خط مشی مدارس تشکیل پژوهش سراهای دانش آموزی
86 -خط مشی مدارس تشکیل مدارس شبانه روزی
87 -خط مشی عدالت توزیع نیروی انسانی
88 -خط مشی مدارس تشکیل موسسه مردم
آزمون از محتواهای بخش دوم
89 -مقدمه( برنامه ریزی آموزشی )
90 -تفکر استراتژیک چیست؟
91 -تفکر استراتژیک در سخن بزرگان(1)
92 -تفکر استراتژیک در سخن بزرگان(2)
93 -تفکر استراتژیک در سخن بزرگان(3)
94 -نگاه استراتژیک و راهبردی یک مدیر(1)
95 -نگاه استراتژیک و راهبردی یک مدیر(2)
96 -نگاه استراتژیک و راهبردی یک مدیر(3)
97 -تفکر استراتژیک چه می گوید؟
98 -الگوی جامع مدیریت استراتژیک
99 -برنامه ریزی استراتژیک یک مدرسه(1)
100 -برنامه ریزی استراتژیک یک مدرسه(2)
101 -مثالی از برنامه استراتژیک یک مدرسه
102 -رابطه بین مشکل و مسئله
103 -مدل تحلیل سوالات
104 -نمودار حیطه نیرو
105 -رابطه نمودار حیطه نیرو و SWOT
106 -نمونه اجرای برنامه استراتژیک
107 -مقدمه
108 -از عصر کشاورزی تا عصر مفهومی
109 -سیر تاریخی سازمان ها
110 -پنجمین فرمان (قابلیت های فردی)
111 -پنجمین فرمان (الگوهای ذهنی-چشم انداز مشترک)
112 -پنجمین فرمان (یادگیری گروهی-تفکر سیستمی)
113 -ناتوانی های یادگیری
114 -آینده مدرسه
115 -پیشنهادهای آموزشی
آزمون از محتواهای بخش سوم
آزمون نهایی
شبکه های اجتماعی
برای استفاده از آموزشهای زنده و تجربیات آموزشی رایگان در صفحات مدارس یادگیرنده در شبکه های مجازی عضو شوید.
مدرسین دوره
مخاطبین دوره
ویژگی های دوره
دوره های مرتبط