اصول راهبردهای تدریس و ارزشيابی مبتنی بر برنامه درسی ملی
فراگیر گرامی، برای ثبت نام در دوره، پس از مشاهده نمونه فیلم دوره و مطالعه کامل اطلاعات آن بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید
فهرست مطالب
1 -مقدمه
2 -برنامه درسی چیست؟
3 -دانش آموزان چگونه بهتر یاد می گیرند؟(تفکر)
4 -دانش آموزان چگونه بهتر یاد می گیرند؟(تعامل و هم اندیشی)
5 -دانش آموزان چگونه بهتر یاد می گیرند؟(دست ورزی)
6 -دانش آموزان چگونه بهتر یاد می گیرند؟(خودارزیابی و خودپالایی)
7 -مبانی نظری براساس سند تحول بنیادین
آزمون از محتواهای بخش اول
8 -یادگیری چیست؟
9 -یادگیری(تدریس و ارزشیابی)
10 -رویکرد تلفیقی(تلفیق 6 ساحت تربیتی)
11 -رویکرد تلفیقی(تلفیق تدریس و ارزشیابی)
12 -طراحی آموزشی در کلاس درس
13 -محورهای اصلی یادگیری
14 -تکالیف تمرینی و توسعه ای
15 -ارزشیابی پایانی چیست؟
آزمون از محتواهای بخش دوم
آزمون نهایی
شبکه های اجتماعی
برای استفاده از آموزشهای زنده و تجربیات آموزشی رایگان در تلگرام و اینستاگرام مدارس یادگیرنده عضو شوید.
مدرس دوره
مخاطبین دوره
مدیرابتدایی(8334)
معاون آموزشی مدرسه(13950)
معاون آموزگار(13004)
معاون آموزگار سیار عشایری(13017)
معاون اجرایی مدارس(13011)
مدیر مدرسه دوره ابتدایی(13946)
مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی(13941)
معاون پرورشی و فرهنگی مجتمع روستایی(13942)
معاون فناوری و امور هوشمندسازی مجتمع روستایی(13943)
مدیر مجتمع مدارس استثنایی(13945)
مدیرآموزگار(1506)
مدیر-آموزگار مدارس عشایری(13938)
مدیرآموزشگاه استثنائی(1527)
معاون پرورشی و فرهنگی مدرسه(13949)
دوره های مرتبط