سند تحول بنیادین
فراگیر گرامی، برای ثبت نام در دوره، پس از مشاهده نمونه فیلم دوره و مطالعه کامل اطلاعات آن بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید
فهرست مطالب
1 -مقدمه ای بر سند تحول بنیادین
2 -فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران
3 -مبانی اساسی تربیت در سند تحول بنیادین (هستی شناسی - انسان شناسی)-1
4 -مبانی اساسی تربیت در سند تحول بنیادین (هستی شناسی - انسان شناسی)-2
5 -مبانی اساسی تربیت در سند تحول بنیادین (هستی شناسی - انسان شناسی)-3
6 -مبانی اساسی تربیت در سند تحول بنیادین (معرفت شناسی)
7 -مبانی اساسی تربیت در سند تحول بنیادین (ارزش شناسی)
8 -چیستی، چرایی و چگونگی تربیت
9 -مفاهیم کلیدی تربیت (1) در سند تحول بنیادین
10 -مفاهیم کلیدی تربیت (2) در سند تحول بنیادین
11 -تعریف، غایت و اهداف تربیت در سند تحول بنیادین
12 -اصول تربیت در سند تحول بنیادین
13 -چگونگی تربیت در سند تحول بنیادین
آزمون از محتواهای بخش اول
14 -مبانی تربیت رسمی و عمومی (مبانی سیاسی و حقوقی)
15 -مبانی تربیت رسمی و عمومی (مبانی روان شناختی)
16 -مبانی تربیت رسمی و عمومی (مبانی جامعه شناختی)
17 -تربیت رسمی و عمومی (تعریف، هدف کلی و ارکان)
18 -تربیت رسمی و عمومی (اصول)
19 -ویژگی های مدرسه صالح از نگاه سند تحول بنیادین
20 -ساحت های تربیت (اعتقادی، عبادی و اخلاقی) در سند تحول بنیادین
21 -ساحت های تربیت (اجتماعی و سیاسی) در سند تحول بنیادین
22 -ساحت های تربیت (زیستی و بدنی - زیبایی شناختی و هنری) در سند تحول بنیادین
23 -ساحت های تربیت (اقتصادی و حرفه ای - علمی و فناوری) در سند تحول بنیادین
24 -رهنامه تربیت رسمی و عمومی در سند تحول بنیادین
25 -اصول حاکم بر دوره های آموزشی
26 -ویژگی دوره ها ( مراحل اول و دوم)
27 -ویژگی دوره ها ( مراحل سوم و چهارم)
28 -تجلیات مدرسه صالح از نگاه سند تحول بنیادین
آزمون از محتواهای بخش دوم
29 -زیر نظام های تربیت رسمی و عمومی در سند تحول بنیادین
30 -برنامه درسی
31 -اصول حاکم بر برنامه درسی
32 - برنامه درسی در خدمت چرخش های تحولی
33 -اصول ناظر بر برنامه های درسی و تربیتی
34 -رویکردها، هدف و الگوی هدف گذاری در برنامه درسی
35 -اصول حاکم بر فرایند انتخاب راهبردهای یاددهی یادگیری
36 -شاخص های برنامه درسی
37 -تدوین طرح درس روزانه بر مبنای برنامه درسی
38 -هدف نویسی و شایستگی ها در برنامه درسی
39 -اهمیت هدف نویسی و نقش دانش آموز و معلم در برنامه درسی
40 -روش های تدریس و ارائه بازخورد در برنامه درسی
41 -تکالیف و ارزشیابی پایانی در برنامه درسی
42 -نیروی انسانی
43 -شایستگی های حرفه ای نیروی انسانی
44 -رشد و نظارت بر شایستگی های حرفه ای
45 -پژوهش و ارزشیابی
46 -ملاک، نشانگر و سنجه در بعد پژوهش و ارزشیابی
47 - پژوهش و ارزشیابی در عرصه عمل
48 -فضا، تجهیزات و فناوری
49 -راهبری و مدیریت
50 -منابع مالی
آزمون از محتواهای بخش سوم
آزمون نهایی
شبکه های اجتماعی
برای استفاده از آموزشهای زنده و تجربیات آموزشی رایگان در تلگرام و اینستاگرام مدارس یادگیرنده عضو شوید.
مدرس دوره
مخاطبین دوره
ویژگی های دوره
برچسب ها
دوره های ضمن خدمت
ضمن خدمت
ضمن خدمت معلمان
فیلم آموزشی
ltms
دوره های مرتبط